12 Aralık 2006

Sınırsız Güç - Anthony Robbins



BAŞARI:
Çok ve sık gülmek; çocukların sevgisini ve akıllı insanların saygısını kazanmak; içtenlikli eleştirilerin kıymetini anlamak ve kötü arkadaşların yoldan çıkarma girişimlerine dayanabilmek; güzeli anlamak; başkalarında en iyiyi bulmak; sağlıklı bir çocukla, güzel bir bahçe ya da saygın bir sosyal durumla biraz daha iyi bir dünya bırakabilmek; hatta bir tek kişi bile olsa, birilerinin siz yaşadığınız için daha rahat nefes aldığını öğrenmektir.

Ralph Waldo Emerson



…siz bir şeyi yapamayacağınıza inandığınız zaman sinir sisteminize sonucu üretme yeteneğinizi yok eden ya da sınırlayan mesajlar gönderiyorsunuz. Diğer yönden sinir siteminize bir şeyi yapabileceğinizi söyleyen benzeşimli mesajlar gönderirseniz, onlar sonucu üretmek için beyninizi uyarır ve onu mümkün kılacak kapıları açar. (s: 34)


Berbat durumda iseniz ya da ağlıyorsanız ve bunları durdurmak istiyorsanız başınızı kaldırın, omuzlarınızı dik tutun ve coşku durumuna geçin. Hisleriniz anında değişecektir. (s: 164)


Meyve daima aç karna yenmelidir! En iyi meyve taze olanıdır, ya da taze sıkılmış meyve suyudur. Satın alabileceğiniz en değerli şeyi satın almak ister misiniz? Meyve sıkacağı satın alın.Meyve suyu çok çabuk sindirilir ve 15-20 dakika sonra yemeğe başlayabilirsiniz. (s: 184-85)

Size gönderilen tüm mesaj ve eğilimlere uyarak, Pavlov’un köpekleri gibi olabilirsiniz. Yayınlar aracılığıyla gönderilen her eğilime yakalanır ya da savaşın romantizmiyle kötü yiyeceklerin cazibesine kapılabilirsiniz. Bazıları reklamı, “Parayı alabilecek kadar uzun süre insanın zekasını tutuklama bilimi” olarak tanımlarlar. Bazılarımız, zekanın sürekli olarak tutuklandığı bir dünyada yaşamaktadır. (s: 405)

Seni herhangi bir nedenle aramıyorum. Sadece hatırını sormak için aradım”, derseniz ne olur?
Diğerlerinin yaşamını daha renkli kılmak için yeni ve eşsiz yollar bulmak için, bilinçli olarak çaba ve zaman harcasanız ne olur? Hepimizin zamanı vardır. Yaşamın kalitesi ile ilgili asıl sorun, bu zamanı nasıl harcadığımızla ilgilidir. (s: 420)

(İnkılap Kitabevi, 1999, 431 sayfa)


56


KİTABIN ARKA KAPAĞINDAN:

Bu kitap diğer kişiler üzerindeki gücünüzle ilgili değildir. Kitap, kendinize uygulayabileceğiniz güçle iligilidir.Evet, yaşamda istediğiniz herhangi bir şeyi yapabilir, yaratabilir, başarabilir ve elde edebilirsiniz. Zihinsel gücün sihiri konusunun en büyük ustası olan Robbins, bu sayfalarda kendi kendinizi nasıl kullanacağınızı göstermektedir. O, hırsla ve incelikleriyle; ne isterseniz olabileceğinizi, ne yapabileceğinizi ve ne yapamayacağınızı zihininizin durumunun belirlediğini, tüm başarılı sonuçların modellenebileceğini ve aynen tekrarlanabileceğini göstermektedir. Size; dakikilarla ifade edilen sürelerde zihninizin korkuları yok etmek için nasıl yeniden programlanacağını, vücudunuzun çok sağlıklı ve enerjili olması için hangi yakıtların kullanılacağını, diğer kişilerle olan ilişkilerinizi nasıl geliştireceğinizi, nasıl ikna edici bir iletişimci olunacağını ve karşılaştığınız herhangi bir kişiyle ahengin anında nasıl sağlanacağını, diğer kişilerin başarıları kendiniz için tekrar nasıl modelleyeceğinizi, zenginlik ve mutluluğun beş anahtarını, Asıl Başarı için nasıl ustalaşılacağını açıkladıkça; coşkusu salgın hastalık gibi herkese bulaşmaktadır. Robbins onu kişisel başarının yeni bilimi olarak adlandırmaktadır. Siz de onu hayatınızda karşılaştığınız en iyi şey olarak adlandıracaksınız.


SINIRSIZ GÜÇ
Şimdi okuyun, yararlanın
"Püf noktası, herkesin kendisini kişisel mükemmelliğe adamasıdır."
Ken Blanchard, 'Bir Dakikalık Yönetici' kitabının yazarlarından.


30 yorum:

  1. merhaba ben kitabı 2005 mayısayında adana bir kitapcının vitrinde dikatimi çekmişti ve kitabı alıp 15 günde okudum,insana inanılmaz bir motivasyon ve güç veriyor kitaptaki önerilenlerin 4/1 ni insan hayatında uyguladıgızaman hayatında birçokşeyindegiştigini kısabir sürede farkadabilir.

    YanıtlaSil
  2. İnsanın varabildiği bir çok gelişmeler kendinize aitmiş gibi gözükse de sadece insanın kendisini tatmine yöneliktir. Ancak bu kitap, tamamen insanın kendisine ait ve kendisiyle alakalı fayda ve zararı görme ve bu, fayda ve zararın hangi yaklaşımlarımızdan kaynaklandığını öğrenme açısından doyurucu bir kitap. Okuyup içindeki tavsiyeleri birazcık olsun uyguladığımda hem sıhhatem hem de zihnen çok rahatladığımı gördüm. Bu kitabı, birçok kitap okuyan bir kimse olarak, kendi dalında bir ilk ve çoğunlukla uzun bir ömrü olacak kadar değerli bir eser olarak buldum. Bu vesileyle şu anda yine elimde ve bu okuyuşum 3.ncü defa oluyor. Çünkü her okuduğumda gerçekten insanı harekete geçiriyor. Belki garibinize gidecek ama kıldığım namazda bile acele etmemem gerektiğini ve bu namazı kıldığım zaman yediğim bir şeyin tadını almaktaki hissiyatı, namazda da alabildiğimi bu kitapla bir kez daha gördüm. Hani biz, bazan bir şeylere biliçsiz de olsa ulaşabiliyoruz. Buna daha kısa ve bilerek ulaşmak varken,bunu her an yaşayabilmek gibi bir imkan ve yetenek varken niçin daha uzun yollar deneyelim ki? Bu vesileyle bu kitabı, eksiksiz görmemek kaydıyla, her kesimin ve her inacın müntesipleri olan kimselerin okumalarını, muhakkak okumalarını tavsiye ediyorum. Allah'ın bize verdiği yetenekleri yerinde ve insanlığın faydası için kullanmak kullanmak azim ve gayretiyle... Bu kitabın Tükçeye kazandırılmasında gayretleri olan herkese SELAM.

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı arkadaşımın tavsiyesiyle okudum ve çok beğendim herkese tavsiye ederim. Kitap kişiyi çok motive eden ve insanların istedikleri bir çok şeyi yapabileceğine inandırıyor. Ayrıca kitaptaki verilen örnekler araştırılmış doğru bilgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kitabi bir arkadasimn tavsiyesi üzerine 2002 yılnda okudm.cok etkıleyıcı bir kitap ve gercektn ınsana güc verıyor.sımdı bu kitabı almayi ve kütüphanemde bulndrmayı düsünyorm.bence kendini gelstrmek ısteyn herkesn bu kıtabı okuması gerek. Saygılarmla

    YanıtlaSil
  5. ÇOK DEĞERLİ BİR KİTAP
    okuyup bir an önce yararlanmanızı isterim

    YanıtlaSil
  6. Bu kitap öyle birşeyki insana birden güç veriyor
    gerçekten en az birkaç kelimeyi bile hayata geçirsek bie değişiklikleri fark edebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. bu kitap hayatıma girdiğinden beri benim arkadaşımmış gibi yanımdan ayırmıyorum.
    ŞİRİN KIRŞEHİRLİ

    YanıtlaSil
  8. ben bu kitabı okudum. Aslında zaten bilinen şeyleri , yepyeni bir bakış açısıyla anlatması , kitabın çekiciliğini daha da arttırıyor.
    motive edici nasihatler, farklı yönden olayları sorgulamalar , benim içimdeki asıl ben ile çayımızı sigaramızı alıp uzun uzadıya sohbetler etmeme vesile oldu.
    içimdeki ben ile çok uzun zamandır konuşmadığımı farketmemi sağladı.
    ondaki gizli güçlerin üzerine serpilmiş külleri kaldırıp özün özündeki cevheri çıkarmama yardımcı oldu.böylece artık kendimle barışık, bardağın dolu tarafını gören , olaylara pozitif yaklaşan ve tabii bunun meyvelerini de alan bir insan oldum.
    yazara da , yayınlayana da , tercüme edene de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. içindeki devi uyandır ve sınırsız güç kitabınızı okudum.gerçekten bir insanın isterse hayatındaki hedeflerine ulaşabileceğini anladım. tercüme eden belkıs çorakçıya da ayrıca teşekürler.sizi tanımak isterdim.

    YanıtlaSil
  10. teşekürler robbins

    YanıtlaSil
  11. Bende 1 Eylül 2009 Tarihinde Bir Arkadasın Birosunda Gördüm Bir Kutunun İçinde Tozlar İçinde Kalmsıtı Öylece Kutuda Kitap'ın Ön Sayfasında Yazan Yazı İlgimi Cekti Kitap'ı Elime Alıp İncelemey Basladım Ve Gercekten Okumam Gerektigini Düsündüm Herkesin Okumasını Tavsiye Ederim ( Diyarbakır Seymen. )

    YanıtlaSil
  12. kitap çok güzel

    YanıtlaSil
  13. Hello,

    I work for the training company which is organizing the next Tony Robbins seminar in Europe (Rome, Italy, 2010) and we are currently looking for a partner company in Turkey to promote this event and give the opportunity to Tony's fans in your country to attend to this event, which will be the only one in Europe in 2010. Do you have any contact of a serious and established training company in Turkey, which has a network of people who appreciate Tony Robbins’ work and with whom I could get in touch with ? I thank you very much in advance for your help.

    Best Regards,
    Katerina Labodi

    YanıtlaSil
  14. bu kitapla 1996 de tanıştım inanın buna hayatımda yüzde yüz deyişmeler oldu içine kapanık biriyken kimliğinı ifade edemeyen insandan.son derece özgüvenli topluma hitab edebilen hatta bazı konularda insanlara yardımcı olan bir insan haline getirdi. sizi istediginiz başarıya ulaştırmasa bile size kazadırdıklarını yılar sonra göreceksınız.cevrenize faydalı olabılen brey olacaksınız bunu tüm kalbimle söylüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Bu kitap benim hayatımda milat oldu sayabiliriz şu anki bilgi birikimimi insanlara aktarmamda büyük katkıları oldu.yönlendirme,başarıya ulaştırmada büyük faydaları oldu.Size özellikle gençlere şiddetle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  16. 3. kez okuyorum the secret dan daha iyi....herkes okumalı...

    YanıtlaSil
  17. Girişimci ve yapıcı kişilerin özellikle de gençlerin kesinlikle okuması, faydalanması gereken bir kitap.

    YanıtlaSil
  18. Bu kitap beni benden aldı, birçok doğru bildiğimiz durumların aslında tam tersi olduğunu ve iyi, sağlıklı olmamız için yapmamız gereken şeylerin çok basit, hayat kurtaran ince noktalar olduğunu öğrendim, Sınırsız Güç, neredeyse hayatımı değiştiriyor...

    YanıtlaSil
  19. bu kitaptaki bilgileri çalışmayla birleştirirsek hayalettiğimiz yerlerde olabiliriz

    YanıtlaSil
  20. bende okudugum bir kitabin bu kitabi onermesiyle aldim.turkiyeye giden bir arkadasima ismarladim.geldigi gunden beri her firsatta tekrar,tekrar okuyorum harika bir kitap herkese tavsiye ediyorum.tesekkurler anthony......

    YanıtlaSil
  21. bu kitabı okumaı gercekten cok istiormm güsel kitba benzio...

    YanıtlaSil
  22. bu kitap sayesinde sıfırdan başladığım öss çalışmalarımda kendimce başarılı oldum...üniversiteye giriş nedenimdir...bana özgüven verdi herşeyide yanında verdi..güç bizde;)

    YanıtlaSil
  23. bence bu kitap ve bu adam bir insanın hayatını bıkaç basıt taktiklerle nekadar güzel gecirebileceni gösteriyor. bence herkez bundan yararlanmalı

    YanıtlaSil
  24. ben bu kitabı okumadım ama bir kitabımda nlp adlı kitabı okudum.Ve meşhur ve başarılı olduğunu anlatılıyordu.Vemerak ettim araştırmak istedim.Ve araştırmaya karar verdim.ANTHONY ROBBINS, adlı insanı araştırdım, bende çok başarılı olduğunu ve zeki olsduğunu gerçekten de anladım.Aynen öyle arka sayfasında yazdığı gibi, çok meşhur oldüğunu küçücük bir söz konusunda anlaşıldı.

    YanıtlaSil
  25. bu kadar tavsiyeden sonra bu kitabı okumamak olmaz

    YanıtlaSil
  26. bu kitabı okudum ve uyguladım 98 yılıydı ve orada yazan beslenme biçimini yaşam tarzım haline getirdim.
    sonuç harika ve daha da fazlası...
    70 kilodan 60 kiloya kadar geldim.en önemlisi de diyet yok. daha da iyisi kendimi daha enerjik hissediyordum hiç yemek sonrası ağırlık hissetmedim.
    şimdi anladım ki diyet ile kilo vermek çok anlamsız yaşam tarzımızı yenilemek yaratmak gerekli...
    tekrar okuyup uygulayacağım.herkese tavsiyem yeme alışkanlıklarını bu kitabın önerdiği şekilde devam ettirmesi...her açıdan mükemmel hissedeceksiniz...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 70kilodan 50kiloya dustm bu kitap sayesinde. Harika seyler yazio bu kitap

      Sil
  27. bu kitabı okumayan insan kisisel gelisim kitabi okudum demesin. O kadar bu konuda kitap okudum ama bu kesinlikle mukemmel. Icindeki devi uyandiri da kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil